TRÖTT

Idag var det dags för praktik igen. Nu sitter jag här full av energi (trots att jag är svintrött). Det liksom hoppar och skuttar i kroppen och jag riktigt längtar till jag får komma tillbaka imorgon. Ska vara ute i sammanlagt 8 dagar även om de kommer att vara lite utspridda nu första tiden. Jag trivs så fruktansvärt bra på min praktikplats, både med de andra lärarna och med eleverna. Underbart!

Men som sagt känner jag mig fortfarande trött och hängig. Förstår inte varför. Jag har den senaste tiden varit otroligt pigg och stark på grund av träningen och kosten, men efter helgens bravader har det varit tvärtom. Jag vet inte om helgen (med mycket vin och pizza) har tillfälligt förstört mig lite och att det nu kan ta lite tid att komma tillbaka. Jag har inte fuskat sen helgen och har ingen tanke på att göra det. Alkohol finns inte på världskartan ett tag framöver och snask förblir min mörka choklad. Hoppas att jag kommer tillbaka till mitt pigga och starka jag igen då tröttheten påverkar min ork vid träning. Känner i skrivandets stund att jag håller på att somna. Jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så trött. Har sovit 6-7 timmar och jag brukar inte behöva så mycket mer än så. 8 är väl önskvärt, men det är inte alltid som det går ihop. Sitter nu och funderar på om jag ska orka iväg på spinning ikväll eller om jag helt enkelt ska strunta i det och försöka läsa litteratur och sova istället. Känner mig helpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0