Träning och kost

I torsdags hade jag tredje passet med PT-Philip. Han körde ordentligt med mig och jag var helt slut när vi var klara. Vi körde igenom hela kroppen på en timma och sen körde jag 20 minuter flås efter det. Riktigt skönt. Det känns så jäkla bra när man tränat och man får surpla i sig en god vanilg gaino max och hoppa in i en varm dusch. Träningsvärken dagen efter är också härligt skön. Då känns det att kroppen har arbetat. Det blev ett gympass igår också då jag körde överkroppen. Ben och rumpa kör jag senare i veckan och där emellan ska jag hinna med ytterligare ett helkroppspass med Philip. Ikväll är det dessutom favorit spinning passet som inte får missas. Jag njuter verkligen av att röra på mig och kämpa hårt. Jag känner mig så mycket piggare, gladare och starkare. Kosten gör sitt också tror jag. Nu när jag följer GI nästan fullt ut så känner jag mig lättare, piggare och inte lika tung och uppblåst. På helgen äter jag minst 70 procentig choklad som är underbart god och det räcker med att bara ta en eller två bitar så försvinner det värsta suget. När jag förr satt på fredagarna kunde jag ju sluka en kladdkaka med grädde och lite till. Känns toppen att det kan vända och att jag mår så bra. Då märks det att träningen och ändringarna i kosten ger resultat och sen när det börjar synas ordentligt på kroppen för jag belöning nummer två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0