Mördarpass på gymmet

Idag hade jag ett mördarpass med PT-Philip på gymmet. Trodde på allvar att jag skulle gå sönder. Dock var det som vanligt ett mycket bra pass och jag känner mig otroligt nöjd över at klara av det. Sammanlagt gjorde jag 100 knäböj med vikt, 100 sit ups, 100 armvävningar (mer än hälften på tå), 100 biceps curls, 100 axellyft och som avslut flås på 30 minuter. Kan inte annat än att vara stolt! Jag har sagt det förut och jag kommer säga det många gånger till, att investera i en PT är det bästa jag gjort. Jag känner mig taggad, jag lär mig, jag blir starkare och tillsammans med kosten är jag pigg, stark och frisk. Jag skulle rekommendera alla att satsa. Det kan räcka med bara några gånger för att ta alla mått, få inspiration och komma i gång.

Nu ska jag kika på ett avsnitt av en brittisk serie med två skådespelare som jag tycker om. Sen ska jag fortsätta läsa Jane Austens Sense and sensibility. Imorgon är det tenta. Känner mig lite pirrig, men jag tror att det ska gå bra. Om bara några timmar är det över och jag kan njuta av ledighet i några dagar innan nästa kurs och nästa termin börjar. Och den terminen består bland annat av C-uppsats så lite vila behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0