Ingen rast och ingen ro...

Hej och hå, ingen rast och ingen ro. Jo, lite rast fick jag nyss när jag hade besök av min goda vän Ann :) Vi snackade skit som vanligt och planerade olika resor i fantasin. We wish!

Under förmiddagen har jag tvättat diskat och varit och tränat. Jag körde ett gympass med fokus på överkroppen och sen 25 intervall träning på löpbandet. 2 min gång, 2 min springa, 2 min gång, 2 min springa... Riktigt skönt var det! Det är tufft och roligt att köra intervall. I vår hade jag tänkt försöka ge mig ut och göra det "på riktigt". Springa är ju egentligen inte min grej, men på löpbandet funkar det skit bra. Får se hur det känns att göra det utan bandet då. Nu har jag hunnit få i mig både lunch och mellanmål och ska snart börja med middag. Jag gör ju inte annat än äter känns det som. Blir så när man äter lite och ofta. Till middag blir det moussaka. J skulle egentligen göra det, men idag får jag fixa då han jobbar och sliter. Känns skönt med en "ledig" dag från skolan så jag hinner göra lite saker som annars inte hinns med.

Kvällen består då av matlagning, lite mer tvätt och förmodligen lite mer disk. Sen ska jag sjunka ner i soffan framför en film alternativt fortsätta läsa i min Jane Austen bok, Förnuft och känsla. Vila ska jag i alla fall. Har inte fått hem min kurslitteratur som jag beställt så jag kan tyvärr inte börja plugga. Ska egentligen ha läst en del till imorgon, men jag får ta igen det och hoppas att det går ändå. Hade kunnat köpt böckerna på akademibokhandeln, men jag blev snål och beställde från bokus. Det skiljer ju trots allt med flera hundra. Inte klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0