FREDAG

FREDAG! Det blev ingen spinning igår, men imorgon ska jag gymma överkropp + flås, på söndag blir det spinning och på måndag ett pass med PT-Philip så det löser sig ändå. Dock är jag så sjukt sugen på kladdkaka med vispad grädde så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har haft väldigt bra kontroll över mitt sötsug sen jag började träna och ändra i kosten, men den senaste veckan har jag haft en svacka. Jag vet inte om det är värt att ge efter för frestelsen eller om jag ska stå emot och kämpa bort det. Börjar jag fuska så är ju risken att det blir mer och mer. Samtidigt kanske man ska få unna sig något EN gång i veckan. Eller så äter jag en ordentlig middag och ett ordentligt och mättande kvällsmål tillsammans med lite 70 % mörk choklad. Det borde hålla suget borta! Jag måste vara stark!

Idag var det praktik igen och det är lika roligt som vanligt. Är lite ledsen över att jag inte ska dit igen förrän nästa torsdag, men sen veckan efter det är jag där måndag-torsdag. Det är dags att njuta och suga åt sig så mycket som möjligt nu då jag tar examen till sommaren och snart ska ha allt ansvar själv utan handledare. Pirrigt, men spännande och utmanande. Jag känner mig inte alltid helt redo, men samtidigt bestämmer jag mig för att jag är det!

Ikväll ska vi vara "barnvakter" åt mina småsyskon (12 och 15 år). De är ju inte speciellt så längre, men lite vuxenvakt måste de ha. Så strax ska vi packa ihop lite och åka iväg för att köpa pizza (avokadosallad för mig). På vägen ska jag hämta ut nytt proteinpulver som jag beställt från Gymgrossisten. Jag köpte för ett tag sen prover med olika smaker och jag föll pladask för hallon. Har druckit Gaino Max efter träningen nu ett tag, men proteinpulvret ger ren protein och det innehåller mindre kalorier. Blir nog toppen! Ska dricka första drinken imorgon efter träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0