Charader och söndagen som Gud glömde

I lördags var det överraskningfest för en väns pojkvän som har fyllt 25 år. När han kom hem stod vi alla i hallen och sjöng Ja må han leva. Han blev jätte överraskad och verkade inte ha anat något. Kvällen blev otroligt lyckad. Ann hade gjort två tårtor som gästerna smaskade på och sen satt vi och pratade och lärde känna varandra. Vi delade sen upp oss i tre lag och körde en frågetävling, ungefär som TP fast med roligare frågor. Mitt lag vann om jag inte minns helt åt skogen :) Lite senare på kvällen blev det charader, tjejerna mot killarna. Tjejerna vann! Dock lyckades jag dricka mer än jag gjort någonsin i migg liv (känns det som) och söndagen blev allt annat än rolig. Jag mådde så fruktansvärt dåligt att jag faktiskt trodde att jag skulle dö. Jag var yr, illamående och hade en hemsk huvudvärk. Jag låg hela dagen i soffan och tittade på film. Lyckades få i mig lite mat vilket gjorde susen. Till middag blev det den efterlängtade bakis pizzan. Inte så bra, men sånt händer. Jag har inte varit bakis på två år så det var väl dags. Om om jag ser till hur lördagskvällen var så var det värt allt. Dock ska jag tänka mig för nästa gång!

Nu sitter jag i skolan och har flytt från en urtråkig föreläsning. Jag och två ur min studiegrupp skall snart gå och käka lunch och sen ska jag ta mig hem. Hinner vara hemma i några timmar innan jag ska in till stan för att träna med PT-Philip. Känns lite jobbigt at åka in och träna vid 7 på kvällen och komma hem vid 9, halv 10. Speciellt då jag är helt seg och trött och nästan fortfarande lite bakis idag. Men det får gå och jag ska kämpa järnet som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0