37 år

37 år fyllde min bror igår. Inte klokt! Eftersom J fortfarande kände sig lite dålig åkte jag dit själv och grattade. Min familj var också där samt moster och morfar. Vi blev bjudna på tonfisk - och tacopaj med god sallad och tårta och diverse kakor till efterrätt. Jag slukade en stor bit tacopaj (favorit) och massa sallad. Paj är väl inte jätte GI vänligt om det inte görs med dinkel eller rågmjöl, men det var gott att frångå en stund (dock tyckte min mage inte att det var lika skoj som direkt blev arg på mig). Tänk att kroppen vänjer sig och anpassar sig så fort. När jag plötsligt äter en bit paj så reagerar magen direkt. Gott var det i alla fall! Efterrätt stod jag däremot över. Måste vara lite stark när det gäller sånt, och dessutom var jag inte så sötsugen som jag trodde att jag skulle vara. Det verkar som att det börjar försvinna nu. Det blev en mysig kväll med massa skratt och presentöppning. Det är alltid mysigt att umgås med familjen och igår var en sådan där riktigt mysig kväll när alla är glada. Melvin och Matilda var söta som alltid dom också. Underbart att komma in i hallen och se en liten tjej som skriker av lycka och springer rätt in i famnen. Bara tanken på det gör mig varm! Även Melvin var glad att se både mig och de andra efter några veckor uppe hos mormor och morfar i norr. Han hade massa myrkryp i benen och for runt mer än han satt still. Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0