32

Idag fick jag en behövlig sovmorgon. Hela 8 och en halv timme har jag sovit. La mig vid halv 1 igår på grund av att jag var så pigg. Skönt att känna det igen efter en vecka då jag har varit trött och slut varje dag. Har spenderat en del av förmiddagen på gymmet med PT-Philip där han som vanligt pressade ur all kraft ur mig. Han har börjat tala om Lailanieffekten och den känner jag definitivt av. Idag glömde jag dock träningsskorna klantigt nog, men det gick bra ändå. Blev däremot gång istället för löpning på bandet. I alla fall så ökade jag vikter på många övingar och kämpade mig blå till och från. När jag började hos Philip för 6 veckor sen kunde jag pressa fram 10 armhävningar på tå och idag lyckades jag med 32. Känns riktigt bra! Målet var att jag skulle göra 18 och nu har vi satt ett nytt mål till 40. Även vågen var en trevlig överraskning som visade 1 kg mindre än förra veckan. Detta motiverar mig till tusen och jag får kraft av att se mina egna framsteg. Jag kommer kämpa vidare med träning och kost och inte fuska. Jag ska dessutom inte dricka alkohol på minst en månad. Vågen behöver inte visa så mycket mindre, men jag ser fram emot att tappa fler centimeter runt om på kroppen. PHILIP är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0