Utvilad

God morgon!

Det märks att jag har fått sova ordentligt de senaste nätterna. På de senaste tre dygnen har jag sovit mer än ett dygn (27 timmar) totalt. I natt blev det 7, men jag känner mig oförskämt utvilad. Med ett skutt for jag upp ur sängen och har nu avnjutit min härliga frukost med min power-smoothie, två knäckebröd med salami och ägg, min omega-3 kapsel och ett glas mivitotal. Jag märker verkligen skillnad på mina naglar när jag dricker mivitotal, de blir urstarka om jag jämför med hur de var innan. Så det är bara att fortsätta, men snart måste jag köpa en ny då jag redan hunnit surpla i mig en hel flaska.

Idag är det ett förmiddagsseminarium. Efter det ska jag käka lunch och stanna kvar på biblioteket på Uni för att läsa litteratur. Det tar lite tid för mig att komma hem mitt på dagen och istället för att ödsla tid på det ska jag läsa effektivt i några timmar och sen åka hem med snabbbussen som börjar gå vid 3. Har som mål att läsa två kapitel till ur ena och mer än halva av den andra. Ikväll ska jag på spinning, ett av mina favorit pass och sen ska vi storhandla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0