Tjof!

Ännu en intensiv dag börjar leda mot sitt slut. Idag var det praktik mellan 8-17. Först vara i barngrupp 8-13.30, sen lärarmöte och slutligen planering inför morgondagen. Höll på att somna vid sagan idag igen, men det är en skön trötthet. Att umgås med barn en hel dag ger denna sköna trötthet. Imorgon ska det förberedas inför utvecklingssamtal och det ska bli spännande. Då får jag chans att observera professionella samtal som även ska in i examinationen som jag försöker skriva på lite till och från. På fredag ska jag sätta mig med fullt fokus på examinationen och försöka bli så klar som möjligt. På tisdag i nästa vecka ska den vara inlämnad och klar och då är första kursen över. Det går med en rasande fart!

Till middag blev det kasslergratäng med bladspenat, tomat och ostsås, med broccoli till. Jätte gott! Dock sitter jag uppblåst igen. Samma vid lunchen och samma hela dagen igår. Jag tror att jag börjar äta för fort igen. Jag har alltid ätit super snabbt av någon anledning, men så lugnade jag ner mig ett tag och då funkar magen toppen. Nu klagar den och då måste jag börja äta sakta. Är magen glad, är själen glad :)

Jag har precis skrivit om lite i examinationen, men jag hittar inget lugn så jag fixar det på fredag. Ska ta det lite lugnt nu och sen blir det Bygglov. Har även lånat en bok från min handledare som jag ska läsa, tror att den kan ge mycket inför framtiden. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0