Svintrött

Nu är jag så himla trött! Tanken var att jag skulle göra kesoplättar idag till middag, men det blev inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig. De två första blev jätte bra (och jätte goda!), men när jag sen tänkte att jag kunde hälla i all smet och sen dela i mindre delar sprack allt. Det var för mycket smet och tyvärr fastnade det lite i botten på stekpannan också. Det blev mos av allt. Visst var det gott, men inte var det några plättar. Har mer keso så jag ska göra ett nytt försök en annan dag och då ska jag ta det lugnt och göra små och fina och få i taget. Tror att jag fick för bråttom.

Träningen gick bra idag. Kände mig riktigt stark under styrkan där jag kunde lägga på vikt både på biceps och triceps samt rygg. Dock gick det inge bra med chins idag. Jag orkade inte alls. Och löpningen var otroligt tung. Jag kämpade mig igenom 30 min, men jag trodde på allvar att jag skulle svimma. Jobbigt! Men skönt när det är över och jag känner att kroppen har fått arbeta. Nu är jag svintrött. Förstår inte hur jag ska klara av att smörja in mig efter duschen och sätta på mig kläder. Skulle kunna somna här rakt upp och ner om jag bara blundade. Det har varit en intensiv vecka. Ska bli skönt med lite helg. Imorgon ska jag träna med PT-Philip och på lördag ska jag tvinga min sambo till att ha en städdag och ta ett allvarligt snack med honom om hur vi ska ha det här hemma. Vi är tyvärr två latmaskar båda två, det enda som skiljer oss är att jag till slut tvingar mig att ta tag i saker medan han blundar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0