Semlor

Då har en ny vecka börjat. Jag har ätit en god frukost precis, en smoothie på naturell yoghurt, blåbär, proteinpulver, fullkornshavregryn, en halv banan och linfrön samt en skiva hembakt bröd med ett kokt ägg. Självklart slank mivitotal ned samt en omega-3 kapsel. Jag älskar att äta frukost!

Nu ska jag göra mig i orning och bege mig ner till gymmet för att träna överkropp och flås. Sen ska jag styra mig vidare till Willys där jag ska storhandla inför veckan. Både skönt och jobbigt att göra det själv. Ibland är det väldigt trevligt att gå två och prata och hjälpas åt att packa ned och bära, men ibland kan det vara rofyllt att gå runt själv och plocka. Mindre rofyllt sen när allt ska in i lägenheten och jag måste springa två gånger i kylan. På väg hem ska jag även köpa med mig två semlor som vi ska mumsa på ikväll. Vi måste ju fira vår kärlek med något gott på alla hjärtas dag :) Ska bli lite spännande hur det går att ta mig överallt då jag har en liten skrutt bil som J ska sälja i vår. Jag är så van vid automat nu och kopplingen på skrutt bilen är väldigt bökig. Dessutom måste jag skrapa rutor både på utsidan och insidan (!) då bilen inte har motorvärmare. Men alla dagar kan ju inte vara fågelkvitter och solsken ;)

Innan kvällen och alla hjärtans dag myset infinner sig ska jag ner på ett möte med min handledare då vi ska fixa med VFU rapporten som ska in för denna VFU period samt prata om hur vi ska lägga upp uppgiften vid nästa period som börjar redan i nästa vecka. Här går det undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0