Så olika

Idag har varit en ganska seg dag. Vi skulle behövt städa, tvätta och fixa, men vi är båda för lata för att få saker gjorda. Tyvärr. J har mått sådär efter gårdagens utgång, men jag som var nykter har mått toppen. Under förmiddagen satt jag i soffan och tittade på film, Så olika i stället för att städa. Jag har en tendens att tycka om filmer som många andra inte tycker är så bra, men jag kan inte annat än tycka om den filmen. Den är enkel och mysig med mycket kärlek, precis som jag vill ha. På eftermiddagen tog jag mig iväg på spinning, så nu är jag härligt slut i benen. Hungrig är jag också. Ska gå och fixa i ordning kesella med bär och kanske en kopp te. Vi skulle ha sett på Avatar ikväll, men tydligen så kan man inte se på film när diskmaskinen är i gång. Hade jag ingen aning om!

Imorgon är första dagen på VFU veckan. Måndag-torsdag ska jag vara ute på praktik. Kommer förmodligen vara helt slut, men jag kommer få med mig många erfarenheter. På onsdag har vi muntlig examination, det ser jag inte fram emot. Jag vet inte riktigt hur det är tänkt att vi ska göra, men det löser sig säkert på plats. Den skriftliga examinationen ska in nästa tisdag så den måste jag skriva på också, även om jag faktiskt redan kommit en bit. Delen om professionella samtal kan jag inte skriva om då jag inte fokuserat så mycket på det hittils. I nästa vecka kommer jag få se och vara med på flera sådana, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0