Planering in i minsta detalj

Jag har just varit på ett tufft spinning pass och sen direkt till Willys för storhandling. Idag fick jag kämpa runt med vagnen själv och det tog ett bra tag. Usch, jag tycker att jag alltid planerar noga vad vi ska äta och köpa och det ser så lite ut på listan. Sen kostar det en förmögenhet i alla fall och ändå känner jag inte att det täcker för luncher och så. Det är ett pussel att få ihop det. Jag trodde att jag/vi blivit bättre på det, men till nästa vecka ska jag planera ännu mer och vara super organiserad när jag sätter av mot affären. Då skall allt vara planerat in i minsta detalj, minsta mellanmål ska vara med och jag ska se till att det blir billigt. Vi unnar oss ofta det vi vill ha. Vi köper fetaost varje vecka och annat som faktiskt kostar en del. Det är kanske inte nödvändigt att äta det varje vecka trots allt. Nej, bättring skall ske. Återkommer med resultat!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite och sen läsa kurslitteratur tills jag somnar. Imorgon är det en föreläsning på förmiddagen och sen iväg på "lunchmöte" innan jag har ett nytt pass med PT-Philip. Sen på kvällen ska jag till gymmet för att hjälpa till i receptionen. Det blir med andra ord en fullspäckad dag. Måste se till att jag äter ordentligt under dagen så jag inte kollapsar i repan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0