Läsarfika

Dagen (och helgen) lider mot sitt slut. Fick sova 9, nästan 10 timmar i natt - helt fantastiskt skönt! Det blev en lugn morgon med god frukost och lite litteraturläsning. Har läst 3 kapitel i en av mina böcker och har börjat lite smått i en andra. Dock tar jag inte till mig något såhär sent och då jag mest känner mig grötig i huvudet. Efter seminariet imorgon ska jag sätta mig på biblioteket och läsa innan jag far hem. Lika bra så jag får det läst!

På eftermiddagen idag for jag in till stan för att gå på läsarfika med PT-Fia och ett gäng glada tjejer. Vi satt i över två timmar och pratade träning och kost. Fia var lika inspirerande som i bloggen, lika sund och vettig. Det var ett härligt gäng tjejer som var där och inget blev stelt eller konstigt. Jag hade verkligen super trevligt!



Bilden är lånad av PT-Fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0