Kroppen säger ifrån

Nu har min kropp sagt i från. Igår avbokade jag spinningen, men innan dess har jag tränat 5 dagar i rad. Min kropp orkar, men jag tror att jag sover för lite. Eventuellt äter för lite också. Har skickat min matdagbok för 4 dagar till PT-Philip som ska kolla över det och lägga sin dom. Jag väntar nervöst på svar. Igår hade jag otroligt ont i huvudet och var så himla trött. Jag kastade mig i säng vid 10 och sov till 7. Jag behövde 9 timmars sömn. Hade egentligen tänkt gymma nu på morgonen, men jag är glad att jag tog beslutet att avstå. Min kropp mår inte så bra just nu och måste få vila. Sen ska jag se över Philips dom och se om jag behöver ändra något i kosten. Däremot SKA jag se till att jag sover mer. Jag brukar sikta in mig på att sova sju timmar, minst, men nu är det 8 som gäller om jag och min kropp ska orka med den tuffa träning som jag kör. Nästa pass blir imorgon förmiddag om jag har hittat orken. Jag får ta och ladda om. Jag börjar med att dricka mycket vatten och äta en stor frukost som jag avnjuter framför ett avsnitt av Sex and the city innan jag gör mig i orning och åker till skolan. På schemat idag står två föreläsningar som jag hoppas är intressanta. Har med mig laxpaj och sallad från igår och ska även packa ner en flaska vatten och ordentligt med mellanmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0