Fullspäckad dag!

Idag har jag haft ett minst sagt fullspäckat schema. Dagen har varit väldigt stressig. Jag tror på att om dagen börjar fel så går resten av dagen i samma tecken. Lite så har det varit. Dagen började nämligen med att jag missade bussen. Det var så pass att jag såg den köra iväg när jag sprang nedför backen. Jag trodde jag skulle hinna allt, men det visade sig att jag hade mer att fixa och ta med mig än vad jag trodde. Som tur var kom en buss som tog mig ner till tåget och jag hann till föreläsningen precis på tiden. Föreläsningen var helt okej, framför allt föreläsaren var bra och smått komisk. Idag blev det dock ingen litteraturläsning som det blev i går. Då satt jag i två och en halv timma och läste litteratur och gjorde anteckningar. Hade sällskap av Natalie i två av de timmarna.



När föreläsningen var över for jag till microugnarna för att värma min mat, sen ner i tunnelbanan och till Odenplan där jag hade ett "lunchmöte". Väl där fick jag i mig min lunch och jag fick sitta ner och andas lite. Mötet drog ut på tiden och när klockan var kvart i 2 lämnade jag fiket på Odengatan för att bege mig till gymmet som ligger nära Odenplan. Alltså inte jätte långt, men på en kvart var det tajt. Jag hann precis springa till gymmet med 100-kilos bagen på axeln, böka mig ner i omklädningsrummet, gå på toaletten, byta om, stuva in alla grejer i skåpet och bli klar till kl 2 då jag hade tid med PT-Philip. Dagens träning blev 100- repetitioner där jag skulle göra 100 repetitioner av olika övningar utan att pausa om jag inte absolut blev tvungen. Var försökskanin på en övning och det var för jäkla jobbigt.

Efter träningspasset for jag hem för att få i mig lite middag. Sen var det dags att åka vidare och då var destinationen gymmet för att stå i receptionen i två timmar. Hann på klockslaget dit då jag inte hittade parkeringsplats. De två timmarna gick bra och fort och nu har jag hunnit komma hem. Dock hinner jag inte sitta länge då jag måste laga mat så vi har lunch imorgon. Mycket att tänka på! Så nu ska jag ställa mig och laga kycklinggryta och sen blir det nog sängen skulle jag tro. Imorgon är det VFU och utvecklingssamtal som står på schemat, spännande!

Avslutar med mitt kvällsmål som ikväll blev mild naturell yoghurt med kiwi (med skal), frön och kanel. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0