Frukost tajm

Det blev inte så mycket litteraturläsning igår kväll. Jag la mig i sängen och när boken ramlat på nästan för tredje gången släckte jag och gav upp. Det gav mig sömn i 8 timmar och jag känner mig i vanlig ordning utvilad. Tänk att en timme mer sömn kan göra så mycket. Kanske är det ganska självklart, men det är ändå otroligt skönt att uppleva det. Jag har just avnjutit en stor och god frukost tillsammans med Solo och ska nu fixa i ordning mig samt packa ner allt som ska med inför dagen. Förutom mig själv (helst påklädd) ska jag ha med mig väska med skolgrejer, väska med träningsgrejer då jag ska träna med Philip idag samt lunchlåda och mellanmål. Ogillar starkt att behöva släpa på så mycket saker, men ibland är det nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0