Dagens...

...ros: VFU! Har haft en bra dag på praktikplatsen trots magsmärtor. Trivs så bra så det är inte sant. Har ytterligare 5 dagar på mig att få ut så mycket som möjligt av det.

...ris: Magsmärtor. Trodde att jag bara skulle ha ont första dagen, men även idag har jag haft irriterande molande värk i magen. Jag dör ju inte av det, men det är så tråkigt att gå runt och ha ont i magen precis hela tiden. Vill ju träna till exempel, men jag ser ju inte fram emot att stå och springa på löpbandet med magsmärtor. Får göra det ändå, kämpa lite! Det kanske blir bättre av det...

...att se fram emot: Träffa Ann ikväll för att fixa lite saker inför helgen!

...middag: Spenatsoppa med räkor och kokt ägg. På grund av magsmärtorna känner jag inte av någon hunger vilket är både positivt och negativt. Positivt är att jag inte äter för mycket, negativt är att jag helt plötsligt kan få blodsockerfall.

...träning: Har ställt in mig på att jag ska till gymmet. Vad jag ska göra är jag ännu inte helt klar över. Endera kör jag ett gympass med flås som efterrätt eller så kör jag endast flås. Får se hur jag känner, men det blir efter fixet med Ann.


Imorgon är det redan fredag. Jag förstår verkligen inte vart dagarna tar vägen. Sista lektionen skulle jag ha varit på igår, men det blev ju inte av. Nu är det "bara" muntlig och skriftlig examination och 5 dagar VFU kvar innan första kursen är över. Imorgon ska jag dessutom hämta mina syskonbarn på förskolan och barnvakta i några timmar. Ska bli himla mys! Sen ska jag bli bjuden på tre rätters middag av min karl, fantastiskt! På lördag blir det middag på stan med Ann och Anja för att fira Anja som fyller 24. Får se om det blir dans också kanske. Jag kör i alla fall bil då jag ska vara vit i minst en månad, helst två. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0