Boxning.

Idag var det dags för ett pass med PT-Philip. Det var nästan tre veckor sen sist så det var på tiden. Jag fick köra mycket ben till att börja med och sen blev det stenhårt med boxning och magträning. Tyckte nog att det var ganska skönt att få puckla på Philip lite då han alltid kör med mig annars ;) Drack dessutom en Celcius precis innan passet och jag skulle ha nöjt mig med en halv. Philips ögon blev stora då han hörde att jag svept en hel och dessutom inte är van vid koffein. Man kan ju säga att jag blev speedad. Jag kände mig nästan full. Känner fortfarande att det sitter i, men snart (när det har gått ur kroppen) kommer jag väl falla ihop och somna direkt. Nästa gång dricker jag en halv, det räcker nog för mig. Men som Philip sa så var det vissa som tog en sådan innan de gick ut på krogen, då de inte dricker alkohol. Kan ju vara något att fundera över ;)



Bokade även in resten av mina tider. Har 5 gånger kvar hos Philip. Skulle verkligen vilja fortsätta träna med honom, men vi får se vad min ekonomi säger om den saken. Det är ju verkligen en toppen investering annars!

Nu ska jag bara slappa här och låta min puls gå ner lite. Om en stund ska jag laga middag, kassler- och broccoligratäng. Sen håller jag tummar och tår för min älskade som skriver två prov idag. Jag hoppas att det går vägen och det tror jag att det gör också. Han kommer fixa det galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0