Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk som bara den. Trots detta gick jag på lunchspinning och kämpade. Tror inte jag kommer gå på det passet igen. Det var ju jobbigt, men ändå ingen favorit. Mina favoriter är måndagar och söndagar, bra musik och bra ledare. Det är super viktigt! Imorgon är tanken att jag ska gymma armar, axlar och rygg. Benen behöver vila nu över helgen. Ska försöka göra ett nytt träningsprogram imorgon så jag inte bara gör samma övningar hela tiden. Känner att jag behöver förändring, både för kroppen och för motivationen. Nästa torsdag ska jag pröva ett intensiv gympapass som en bekant håller i. Har spanat in där ett par gånger och det ser riktigt jobbigt ut. Hon som håller det är dessutom otroligt vältränad vilket ger mig motivation att kämpa på lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0