Snöoväder

Imorse när jag körde till Universitetet trodde jag inte på att snöovädret skulle bli så farligt, men när jag skulle åka hem insåg jag att jag hade fel. Fick köra super sakta hela vägen hem, halt som sjutton och dålig sikt. Har i alla fall lyckats ta mig helskinnad till och från olika platser. Hoppas turen håller i sig nu när jag strax ska åka ner och träna. Ska köra ett skivstång pass. Det har jag inte gjort på säkert tre år minst. Vet ju vilka vikter jag har på gymmet så jag ska försöka pyssla ihop det där till något som jag orkar jobba med :o)

Idag hade vi seminarium om Statistik, ganska intressant även om det mesta inte är något nytt. Vi gjorde sedan en gruppuppgift som handlade om just statistik och det var ganska pyssligt, men rätt skoj. Tror det är kul att arbeta om statistik med elever sen när man själv kommer ut. Hade gärna gjort det under praktiken, men då ska jag göra annat. Nu på eftermiddagen har Ann varit här och hälsat på. Vi har druckit te och snackat om allt möjligt, mycket trevligt.

Har fortfarande panik över att jag ska köpa en födelsedagspresent åt sambon nu i dagarna. Har ingen aning om vad jag vill ge honom. Ska åka iväg imorgon och köpa lite saker och då ska jag leta ordentligt. Har ju förslag, men jag vet inte om de är så bra egentligen. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0