Nytt träningsprogram

Efter att ha kört samma övningar och samma maskiner hur länge som helst och jag nästan kräks när jag ska gå till gymmet har jag utformat ett nytt program med nya övningar och nya maskiner. Har kört det två gånger och det är hur kul som helst. Tror jag måste byta lite då och då för jag märker när jag börjar bli uttråkad och försöker hitta ursäkter för att inte gå till gymmet. Plötsligt blir det liksom roligt att rensa avloppet i duschen. Typ. Benträning får jag genom spinningen då det struntar jag i på gymmet, fokuserar då på armar, axlar, bröst och mage. Kul också när man ser att det händer något. Kunde till exempel höja vikten på biceps igår med ett kilo. Heja! Poserade som en bodybuilder i köket igår, men sambon bara skrattade.... undrar just varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0