Ikeas julpyntavdelning

Efter en mysig helgfrukost i morse for vi iväg till Ikea. Det gjorde alla andra också! Det var hur mycket folk som helst, men det gick att ta sig fram någorlunda. De bygger ju dessutom om vilket gör att det är mindre ytor än det brukar. Vi fick i alla fall med oss massor med galgar, några julklappar och lite julpynt. Jag blev som tokig när vi kom till julpyntavdelningen. Jonas ställde sig vid sidan av med våra saker medan jag strosade runt med stora ögon och plockade det jag ville ha. Jag kände mig verkligen som ett litet barn på julafton. :o) Jonas okejade dessutom allt jag plockat åt mig, det är ovanligt. Vi smög även in på Stadium och köpte ett par spinningskor till mig. Jag har spinnat i flera år, men aldrig köpt ett par ordentliga spinning skor. Jag får så otroligt ont i fötterna när jag har vanliga så nu var det verkligen dags. Väldigt mycket fattigare, men mina fötter kommer tacka mig för det imorgon när jag sätter mig på cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0