I 11 timmar...

... har jag jobbat idag. Det är inte något som jag är van vid precis. Och bara med barn. Härligt, men den höga ljudvolymen gör mig riktigt trött. Behöver inte ha någon ångest för att jag inte hinner träna på hela veckan för under dessa uppvisningsdagar springer jag fram och tillbaka tusentals gånger. Tycker synd om mina kollegor som skulle sitta på tåget i mer än en timma för att komma hem till stan. Då ska jag vara glad att jag bor här i "byn". Jag fick skjuts hem och har tryckt i mig två pepparkakor och tagit en dusch. Nu ska jag strax hoppa i säng, utmattad och lite snällare. Imorgon är det ett algebra pass och sen iväg och jobba en kväll till. Har saknat mina kära studievänner under dessa dagar. Längtar efter att få flamsa och tramsa lite med dem imorgon. Ska även få se vad de gick igenom på första algebra passet som jag missade igår. Behöver all träning jag kan få när det gäller algebra, Hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0