Hushållssysslor

Vi är lite lustiga i vår familj, vi vaknar alltid tidigt på helgmornar. Vi hatar att gå upp tidigt på vardagar som vi måste och när vi äntligen får sova ut... nej, då vaknar vi vid 8 (vilket är tidigt i vår mening). Men idag blev det en effektiv morgon/förmiddag. Efter frukost började vi städa - dammsuga, damma, tvätta och diska. Vi blev klara för någon timma sen och tar det nu väldigt lugnt. Skönt att ha det klart och att det är rent och snyggt. Jag blir lugnare då! Dock skulle jag gärna vilja veta hur folk delar upp hushållssysslorna hemma. Vem gör vad? Jag har en viss "det ska vara rättvist" sambo här hemma som dissar alla mina förslag ;)

Lite senare ska jag till gymmet och sen köra mitt favorit spinningpass. Då ska jag inviga mina nya spinningskor och se om det blir någon skillnad. Har läst att det ska vara en otrolig skillnad och att man inte har spinnat på riktigt förrän man har spinnat med riktiga spinningskor. Upp till bevis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0