Första advent

Igår var det första advent. På morgonen gjorde vi i ordning adventsljusstaken och tände första ljuset medan vi lyssnade på vår favorit julmusik. Underbart! Sen julpyntades det - stakar, stjärnor, tomtar och massa annat kom upp. Sambon ville först bara ta fram ljusstakarna och stjärnorna, men jag övertalade honom om att allt utom granen skulle upp. Eftersom jag såg ut som ett litet barn på julafton tror jag inte att han hade hjärta att säga nej. Det gick ett lyckorus genom mig hela dagen. Jag älskar julen! På eftermiddagen gick jag på ett spinningpass. Jag har inte hunnit tränsa på en vecka så det var fantastiskt skönt att komma i gång igen. Jag låg sedan i sängen och läste hela kvällen igår, mycket skönt.




Idag skulle jag ha åkt iväg tidigt till gymmet, men igår vaknade jag och kunde inte röra min vänstra arm utan att skrika. Det var fruktansvärt igår och idag är det något bättre, men fortfarande gör det otroligt ont. Ska använda lättare vikter här hemma så att armen får röra på sig i alla fall. Har problem med både axlar och knän, men så här illa har det inte varit på mycket länge. Kallt som sjutton är det ute också, -15,6 grader. Burr!

Kommentarer
Postat av: malin

2010-12-01 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0