Födelsedag

Igår och idag har vi firat mitt hjärta som fyller 28 år idag. Igår åt vi mat på en grekisk restaurang på Valhallavägen, riktigt god mat. Vi åkte sen förbi Coop och köpte två choklad bakelser, 2 munkar, 2 chokladkakor (vit choklad) och ett paket pinnglass. Det blev vår efterrätt som vi avnjöt medan vi spelade ett spel - Kampen mellan kvinnan och mannen - tyvärr vann inte jag. Eller rättare sagt, jag lät honom vinna ;o) Idag har vi städat och fixat och sen kom mina föräldrar för att gratulera. Vi bjöd på fika och pratade ett tag. Nu är det ett år till nästa gång... snart kommer han förbi 30 strecket. Ingen ångest än enligt honom själv. Får se hur jag är när jag kommer dit... som tur är har jag 7 stadiga år kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0