Att-göra lista november

Att göra:

- Fixa födelsedagspresent till älskade sambon (HJÄLP)
- Handla julkklappar
- Fixa pepparkaksdeg
- Köpa ny pyjamas (kan inte he en med Mimmi Pigg en enda dag till)
- Köpa nya ljuslyktor och ljus
- Köpa julgran och pynt
- Köpa träningsbyxor som inte är för stora
- Köpa nya blommor och några nya krukor
- Göra ett förkunskapstest till min klass på praktiken
- Klura på hur mina lektioner ska se ut - göra en lätt planering
- Klippa mig
- Åka till Ikea och köpa en ny byrå (kommer ta tid innan jag kan få med mig sambon dit trots att han vill ha en han också)

Inser nu att allt jag ska göra den närmsta tiden kostar pengar. Inte så lite heller. Det är så mycket utgifter i slutet av året, det är inte klokt. Dessutom är det diverse kursitteratur också och är det något som kostar så är det kurslitteratur. Fattig student - svindyr kurslitteraur är en fin kombo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0