TRÄNINGSVÄRK!

Tränade med PT Philip igår... fy sjutton säger jag bara! Riktigt bra och roligt pass, men fy satan så jobbigt. Det värsta var nog grodhoppen. Fram och tillbaka längs gymmet två gånger hoppandes som en groda, långa hopp. Jag har dessutom fått lära mig hur man ska använda kroppen för att träna på rätt sätt. Jag har nog aldrig haft träningsvärk i axlarna tidigare. Kan bero på att jag har gjort övningarna helt fel innan. Som sagt, detta är en sjukt bra investering för framtiden. Jag får hjälp och peppning i ett antal veckor plus kunskap som jag kan använda när jag inte längre tränar med Philip. Men visst är det jobbigt att knappt kunna gå. Det har varit riktigt hemskt idag. Dessutom ska jag ge mig ner till gymmet imorgon för ett pass. Får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0