Stämning och ovälkomna prickar



Har lekt lite med min lilla kamera idag. Jag har ingen flashig kamera som kan fånga studen/känslan, men jag har haft en härlig stämning i mig idag och jag tycker bilderna speglar den stämningen väldigt väl. Älskar när det är alldeles vitt ute, marken är vit, träden är vita och glittrande. De två första bilderna är från i morse - hemma och på väg till bussen. De andra bilderna är från min promenad hem från praktiken idag. Men en sak kan jag säga... vi säger till eleverna att de blir varma om de rör sig utomhus. Det är ren lögn! Jag promenerade hem i 20 minuter och benen var lika iskalla hela tiden. Vill även passa på att förklara varför jag ser så prickig ut i ansiktet. Det är nämligen så att jag har gått i tonåren och fårr härlig tonårs acne i hela fejset. Underbara hormonrubbningar som jag misstänker mina nya p-piller för. Byte av preventivmedel sker inom kort, prickarna ska bort! (och där fick jag till ett litet julrim också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0