Snor och städning

Idag har jag mått bättre, jag har känt mig som en levande människa. Dock rinner snoret fortfarande och halsen är jobbig på morgonen och när jag nyser. Men jag är på bättringsvägen i alla fall. Till nyårsafton beräknas jag vara helt frisk! Då ska vi hem till några bekanta med Jonas bror med familj. Det var länge sen vi gjorde nåt ihop så det ska bli jätte skoj. Äta god mat, kanske lite snask, dricka gott och sjunga sing star. Det ser jag fram emot!

Idag har vi städat här hemma. Det har gått lite trögt då jag endast har snor i hjärnan, men till slut blev vi färdiga. Skönt är det att ha rent och fint omkring sig. Ikväll ska jag lägga mig  i soffan och glo på någon bra gammal film som jag inte sett på länge. Ibland har jag inte ro att bara ligga och titta på en film, men idag är jag riktigt sugen. Sen ska jag läsa vidare i Harry Potter böckerna. Är inne på den fjärde nu!

I söndags var vi hemma hos familjen och firade min syster som fyllde 15 år. Jag tog lite bilder med mobilen som jag ska lägga upp så fort jag orkar. Det får duga med två bilder från julafton så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0