Så var granen pyntad och klar

Då har vi äntligen fått upp granen. Det såg inte så larvig ut som vi trodde när vi väl fick upp den. Det var dock jäkligt pilligt med grenarna och den barrade ju minst lika mycket som en riktig trits att den är i plast. Vi råkade självklart ta sönder den på ett ställe, men jag tror inte att det märks om man inte tittar jätte noga.



Jag fick kämpa med själva granen. Jonas kom och bossade runt när det var dags att hänga upp alla kulor och annat pynt. Jag tyckte att vi inte behövde hänga lika mycket på den sida av granen som står mot väggen, men det skulle tydligen vara symmetriskt ;) Sen ska vi inte tala om glittret. Jag försökte sätta på glittret i ca 5 sekunder innan han sa Nej, det där blir inge bra, tog glittret från mig och fixade själv. Dock saknas lite glitter längst ner. Får köpa nytt imorgon.

Efter pyntet blev det en god söndagsstek som Jonas fixat. Och så tände vi det fjärde och sista ljuset. Snart är det jul. Vi har legat och läst en stund nu, men måste snart ta hand om köket som ser ut som vanligt när vi har lagat mat (kaos).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0