"Rolig" tid

Har varit hemma idag bland annat pga migränliknande huvudvärk. Nu mår jag lite bättre, men funderar på att hålla mig hemma imorgon också och satsa gärnet på onsdag och torsdag. Typiskt att det händer just under en praktik vecka, men imorgon har vi bara ett basgruppsmöte med andra studenter och det känns inte viktigt. Får nu hålla dubbellektion på onsdag och en på torsdag. På fredag ska jag följa med klassen och fira lucia i kyrkan. Jag som alltid tyckt om att vara i kyrkan kring jul tycker att det ska bli super mysigt :)

Förutom vila har jag under dagen börjat titta på en annan svensk serie som gick på Tv för ett par år sedan, Kungamordet. Det verkar vara en spännande serie, om än lite otäck. Har läst mycket bra om den och har länge funderat att titta på den. Idag blev det av. Nu är det två serier jag följer plus att jag har 6 böcker att läsa. Man kan ju inte påstå att jag kan bli rastlös. Det är ju dessutom bara det "roliga". Sen har jag ju kurslitteratur att läsa. Har försökt att läsa lite algebra nu på kvällen och det gick väl sådär. Snart ska fältstudierapporten skrivas och redovisning planeras och då får jag kämpa för lite "rolig" tid. Men under julveckan har jag bestämt mig för att vara helt ledig. Då är fältstudierapporten inlämnad och redovisningen klar. Då är det bara salstentan kvar och det är två veckor in i januari, jag satsar på att plugga då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0