Redovisning och mysfika

Idag hade vi sista seminariet innan julen. Det var redovisningar av praktiken som stod på schemat. Känns skönt att ha det gjort och äntligen få känna sig lite ledig. Jag har dock mest stapplat mig fram idag på grund av min fruktansvärda träningsvärk. Efter skolan for jag hem till Anja där hon, jag och Ann hade mysfika, bytte julklappar och snackade skit :) Mycket trevligt! Anja bakade till och med bullar sötisen. Jätte goda kanelbullar med rivet äpple i. Även Jonas blev glad och slukade två stycken av de som Anja skickade med hem. Det är ett gott betyg! Fick jätte fina julklappar också. Av Anja fick jag en jätte söt nyckelring och av Ann en hängare som man kan hänga väskan i när man är på restaurang till exempel. Den kommer användas flitigt.



(Jag tycker att jag ser lite lömsk ut på kortet, men det var väl jobbigt att behöva avstå från de goda bullarna)

Imorgon ska jag inhandla de allra sista julklapparna, slå in alla, köra ett träningspass och sen ska vi storstäda innan vi far hem till Jonas föräldrar för att klä deras gran, äta god mat och baka julgodis. En härlig tradition! Jag måste dock avstå från julgodiset, men på julafton får jag njuta lite. Förstår inte riktigt hur vi ska hinna med allt imorgon, men på något sätt ska det gå. Framför allt städningen är jag rädd att vi inte hinner. Då skulle Jonas bli överlycklig trots att det var hans idé att skjuta upp det till imorgon istället för i söndags. Varför göra något idag som man kan göra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0