Promenad och blomfix

Igår "tvingade" jag med mig J ut på en vinterpromenad. Är det någon som hatar vinter, kyla och snö så är det just han så han var sådär måttligt road av att promenera.



Vi började julpyssla tillsammans förra söndagen på första advent, men sen har jag haft en pysslarvecka då jag har fixat och donat här hemma. Nu är jag för tillfället nöjd med allt, förutom blomman som jag köpte till badrummet. Jag kan ju absolut ingenting om blommor, men den ser nästan död ut. Måste fråga min käre sambo som faktiskt har större koll på blommor (och mycket annat) än vad jag har. I köket blev det en plastblomma istället. Det går inte att misslyckas med så länge man dammar av den ibland. Tog bort diskstället som stod där och såg fult ut. Nu får vi torka den lilla diskmängd som vi diskar för hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0