Plugga, städa, plugga, städa...

... jag anar ett mönster. Så har nämligen min dag sett ut idag. Först plugg i en timma, sen städning i ungefär en timma, sen plugg osv. Skriver just nu på min rapport från praktiken, men jag har mest tittat på den idag känns det som. Jag har mest stirrat på den utan att få något gjort. Lite har jag fått ihop, men för mig är det inte själva texten som är problemet utan mer hur jag ska lägga upp det. Det släpper nog om den får vila en stund. Ska fortsätta imorgon, ingen idé att sitta nu utan krafter. Städningen har det gått bättre med. Har dammat och dammsugit alla rum, skurat på toaletten, i köket, i micron och vattnat alla blommor. Hade tänkt hinna med att sortera och fixa bland kläder och annat, men det kanske jag kan varva pluggandet med imorgon. Känns toppen att vara hemma i en vecka nu. Jag kan nu hinna med att göra allt det där som annars inte hinns med, fixa och trixa lite. Sen ska det planeras redovisning också, men det blir nog inte förrän nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0