Kvällsläsning

Jag har fått en mycket trevlig vana om kvällarna. Jag lägger mig nämligen och läser i sängen med en varm kopp te. Kan inte bli mysigare än så. Har tända ljus och rummet är alldeles ljuligt och mysigt. Jag läser en serie böcker i sju delar som även finns som film. Jag har sett de första 6 filmerna och väntar tålmodigt på den sista. Jag har än så länge läst den första boken och är inne på den andra. Jag har nog gått i tonåren lite när det gäller läsning också, inte bara finnar.



Det är Harry Potters värld jag för tillfället sjunker in i varje kväll. Jag tycker ju verkligen om dessa böcker, och om filmerna. Jag brukar oftast läsa på engelska, men nu blev det faktiskt den svenska översättningen, duger det med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh va mysigt! Låter som en härlig vana! Lycka till i veckan, själv har jag planerat lektioner hela Dan finns så mkt jag vill göra, ha det bra, kram Malin

2010-12-05 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0