Julshopping

Gud så skönt det är med helg, trots att denna lördag har gått otroligt fort. Igår åt vi god mat och kikade på diverse program. Jag som hade tänkt vara lite nyttig gjorde en god fruktsallad, men föll ändå för frestelsen att ta en bit av den goda kladdkakan vi köpte till 5-års firandet i torsdags. Fy på mig, men ack så god den är!



Idag har vi spenderat förmiddagen i Täby centrum. J hatar att gå i affärer och speciellt runt jul då folk blir som galna, både i butiker och i trafiken. Jag som tidigare tyckt att det kan vara trevligt att gå i affärer fick idag panik. Det är inte ett dugg trevligt att trängas med folk, usch. Vi köpte julklappar till alla brorsbarn på J's sida och till mina småsyskon. Nu har vi faktiskt alla julklappar klara. Misstänker att det kommer bli mer och mer folk i Täby centrum ju närmare julen vi kommer så vi åkte nog i ganska bra tid. Skönt att ha det fixat. Ikväll ska vi på middag hos min familj. På grund av sjukdomar och brist på tid har vi inte setts på ett tag så det ska bli trevligt.



Jag som älskar solnedgångar tog just denna bild från balkongen, magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0