Fika och luciafirande

Igår var en sån dör mysig dag som man gärna upplever om och om igen. Började dagen med att sova ut, hur skönt som helst. Åt en god frukost med en stor kopp te. Sedan for jag till Täby centrum där jag mötte upp Natalie, Sanna och deras minstingar för en fika. Det är alltid lika härligt att umgås med dessa tjejer. Och deras små är ju så fantastiskt söta. Vet inte hur många gånger Tilde log mot mig när hon satt hos mig och jag smälte såklart. Jag for sedan vidare hem för att gå på mina gudbarns luciafirande på förskolan. Melvin satt med sina kompisar och sjöng så fint massa julsånger. Matilda fick snällt sitta med oss i publiken. Efter sångstunden bjöds det på fika och massa spring och bus. Misstänker att barnen somnade snabbt igår kväll med tanke på hur de sprang runt :)



På kvällen tog jag mig iväg på spinning, denna gång med sällskap av Ann. Trevligt! Men jag märkte verkligen att kondition är färskvara. Jag tar alltid i som sjutton och normalt orkar jag det, men igår fick jag nästan blodsmak i munnen. Fy va jobbigt det var. Men skönt att få röra på sig och passet är riktigt bra. Efter spinning och storhandling sjönk jag ner i soffan med en stor kopp te och julknäcke med vitlökssalami och tittade på näst sista avsnittet av Våra vänners liv. Börjar bli riktigt frustrerad på karaktärerna som är med, de fattar bara dumma beslut. Har skyhöga förväntningar på avslutningen nästa måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0