Fasters favoriter!

Igår hade jag en mysig kväll hemma hos Anna och barnen. Barnen var glada att se mig och pratade och berättade saker hela tiden, gärna i mun på varandra. Matilda var gosig och skulle kramas och sitta i knä hela tiden. Hon hämtade mig till och med från övervåningen när jag satt vid datorn en stund och ville att jag skulle komma ner och titta på barnprogrammen med dom. Och när de skulle sova fick jag stora kramar och när de sen i kör säger: Godnatt faster Sanna, då smälter jag. Underbara barn! Fasters favoriter :) När barnen sov fick jag och Anna chans att snacka skit, det behövs alltid!

Idag kom jag spontant iväg på lunchspinning med Ann. Tufft som fan det passet. Det är en äldre man som har det, men sjutton vilken kondis och styrka han har. Imponerande. Jag kände som vanligt blodsmak i munnen. Måste lära mig att satsa lite lagom i stället för att ge gärnet varje gång. Men å andra sidan är det häftigt att se vad jag orkar och jag orkar mer än jag tror. Ska faktiskt gå på ett möte i januari då jag ska söka att bli spinning ledare. Tror att det skulle vara riktigt roligt och jag tror att det kan passa mig :)

Nu ska jag sätta fart med fältstudierapporten. Hade ett flow imorse, som avbröts när jag hastigt for ner för att spinna. Men nu ska jag komma in i det igen och målet är faktiskt att bli så gott som klar idag så jag bara behöver titta igenom det en gång imorgon och rätta till vissa meningar. Jag ser ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0