ÄNTLIGEN!

Nu är rapporten klar och inlämnad, exakt en och en halv timma innan deadline. Så här sent har jag aldrig varit ute förut, men denna gång har det varit värre än vanligt att skriva. Känner mig riktigt lättad och hoppas nu bara att det blev bra. Men det tänker jag lägga åt sidan till i januari då resultatet kommer. Då jublar jag eller gråter, det visar sig.

Idag har jag (förutom att svettas med rapporten):

- Varit på Universitetet och planerat en redovisning med studiegruppen som vi har på onsdag. Gick bra trots att vi alltid svävar iväg och pratar om annat. Förstår inte hur vi kan kräva av våra elever att inte göra det när vi själva är urusla på det!
- Har trängts med folk i Täby centrum för att inhandla de sista julklapparna. Jag var mest arg och svettig, men träffade på Ann vilket fick mig på lite bättre humör. Julklapparna är i alla fall fixade jag jag kan pusta ut även när det gäller det.
- Har sett sista avsnittet av favorit serien Våra vänners liv. Satt på helspänn under hela avsnittet och hoppades på att alla fyra vännerna skulle fatta de rätta besluten... och det lyckades de med!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och fortsätta på tredje Harry Potter boken. Inte långt kvar nu innan jag kan börja på bok nummer 4. Ska dessutom njuta av att vara rapportfri :) Imorgon ska jag på ett nytt pass med PT- Philip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0